Воркшоп №4. 16.09.21р.
Вирішила прислухатися до Вашої поради, щодо формулювання рефлексії.
Отже:
Емоції: сам четвер був для мене дуже емоційно насиченим через ряд подій запланованих саме на цей день. Тому я дуже переживала, щоб встигнути на воркшоп та не пропустити цікаву і корисну інформацію.
Саме заняття, як і кожне попереднє, надихає мене апробовувати нові застосунки, вмикається моє креативне та критичне мислення). Консультація в п'ятницю теж вмотивувала мене працювати над своїми цифровими компетентностями.
Час на "творіння" домашніх завдань знайшовся на вихідних.
На разі я в захопленні від цих ресурсів!
Я йшла на цей курс маючи вже достатньо не погану цифрову базу знань та чітку ціль - вивчити і опанувати усі ресурси.
І я йду до своєї цілі крок за кроком з Вашою допомогою.
Не має межі досконалості, завжди потрібно розвиватися.
Звичайно я дещо змінила свій вектор виконання домашнього завдання, а саме: створювала роботи не для одного уроку чи теми, а для різних. Мета: я працюю над створенням власного онлайн-курсу для дистанційного навчання і мені потрібно розробити, як найбільше інтерактивних вправ з усієї дисципліни. Що власне я і роблю. Звичайно, що матеріали для проєкту вибраного Цифрового уроку також були розроблені.
Проблем з ресурсами крім https://www.zeetings.com/ не виникало. Я налаштувалася опрацювати даний ресурс, так як я особисто приймала участь у таких презентаціях на онлайн-семінарах, але не знала як це створити. Тепер я знаю, як це зробити (завдяки Вашим відеотуторіалам) але ресурс мене не пустив)))))) Потрібно нарешті почати створювати проєкт "Україні 30". На разі я на етапі обдумування. Як тільки ідею буде згенеровано у моїй голові, одразу буде реалізовано. Мені подобається структурованість (теж намагаюся все структурувати), системність, наявність відеоінструкцій (наступний мій крок спробувати записати свою) та підібрані ресурси.
Після воркшопу одразу створила тесто-гру Quizwhizzer та апробувала її спочатку на членах своєї сім'ї. Так як я в налаштуваннях задала, що у разі неправильної відповіді система відкидає на один крок назад, то у моїх рідних виникли проблеми із її проходженням, так як вони не є фахівцями в цій галузі. Тому я змінила це налаштування та забрала цей крок назад. Для студентів включила можливість обрати аватар і вони з захопленням її проходили. Проблем не виникло)
З опрацьованих ресурсів я користувалася
Lino, стикалася з Nearpod та
Wizer.me.З іншими я досі не стикалася.
Важливо:
Ціль номер 1 я прописала вище. Реалізація її дасть мені можливість перейти на наступний рівень, до цілі номер 2, яка поставлена тоді, як я дізналася про лабораторію з розвитку критичного мислення. (Це було навесні).
Отже Ціль номер 2: Я хочу стати частиною спільноти "Онлайн-хаб" для освітян.
На мою думку я можу бути корисною для інших учасників спільноти, а вони для мене.
Я йду до своїх цілей. Я вчуся та розвиваюся. Зростаю, як педагог.
І сподіваюся, що у мене все вийде!